Interaktywny wybór koloru pokrycia dachu

dobierz dach


Nasze oddziały

Oddziały

KonkursZasady

W związku z ogromnym zainteresowaniem poprzednimi edycjami programu promocyjnego postanowiliśmy uruchomić już V EDYCJĘ PROGRAMU PROMOCYJNEGO DLA DYSTRYBUTORÓW.

Programem objęte zostały Blachodachówki KRON, SZAFIR, RUBIN Plus, ARAD Premium, OPTIMA Arad oraz MODUS Arad. Naliczanie punktów uprawniających do dokonywania preferencyjnych zakupów artykułów promocyjnych prowadzone będzie według następującej zasady:

 

1m2 BLACHODACHÓWKI (efektywny) = 1 PUNKT

 

Zbieranie punktów rozpocznie się z chwilą dostarczenia do siedziby Firmy w Sokołowie, (bądź do wymienionych w załączniku filii oraz partnerów regionalnych) poprawnie wypełnionej deklaracji zgłoszeniowej. Potwierdzenie rozpoczęcia naliczania punktów otrzymają Państwo na wskazany w deklaracji zgłoszeniowej adres e-mail lub numer faksu.

 

 


Jak korzystać z Programu?

Prosimy o wypełnienie Deklaracji Zgłoszeniowej - jeżeli nie zrobli Państwo tego wcześniej faksem.


Odesłanie jej opiekującemu się Państwa firmą Przedstawicielowi Handlowemu firmy Pruszyński Sp. z o.o. (osobie przyjmującej Państwa zamówienia) lub przesłanie na adres  Pruszyński Sp. z o.o. ul. Sokołowska 32B, 05-806 Sokołów, Komorów lub na numer faksu (022) 738-61-41


Potwierdzenie przyjęcia Deklaracji otrzymają Państwo na podany przez Państwa numer faksu (lub adres e-mail)..
Dzień przyjęcia zgłoszenia jest również dniem od kiedy Państwa zamówienia będą przeliczane na punkty.
W przypadku nie otrzymania potwierdzenia w terminie 2 dni roboczych od wysłania zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną oraz 7 dni roboczych zwykłą pocztą proszę koniecznie się skontaktować z opiekującym się Państwa firmą Handlowcem lub z pracownikiem Biura Marketingu (0-22 738-61-43 i 44)


Punkty naliczane będą w momencie odbioru zakupionych materiałów


Wymiana punktów na artykuły promocyjne:

Tak jak w poprzednich edycjach wymiana punktów na artykuły promocyjne polega na odliczeniu odpowiedniej ilości punktów, a następnie zakupie przez Państwa wybranego artykułu za 1% jego wartości (obie wartości: punktowa i pieniężna będą zamieszczone w katalogu Programu Promocyjnego na stronie www.pruszynski.com.pl)

Przesyłając zatem zamówienie na towary objęte sprzedażą promocyjną firma handlowa wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT. Jednocześnie oznacza to, że zna i akceptuje warunki Programu


Jak to zrobić?

W celu dokonania zakupu promocyjnych artykułów należy czytelnie wypełnić Kupon Zamówienia i dostarczyć opiekującemu się Państwa firmą Przedstawicielowi Handlowemu firmy Pruszyński Sp. z o.o.


Zakupione artykuły promocyjne można odebrać osobiście u opiekującego się Państwa firmą Przedstawiciela Handlowego firmy Pruszyński Sp. z o.o. lub zostaną one dostarczone do Państwa firmy wraz z transportem dachów.


Uzbierane punkty należy wymienić najpóźniej w terminie 30 dni po ogłoszeniu zakończenia Programu.


W każdy momencie trwania Programu możecie Państwo sprawdzić ilość uzbieranych punktów u opiekującego się Państwa firmą Przedstawiciela Handlowego.

 


 

Pobierz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY [501 kb]

Pobierz DRUK ZAMÓWIENIA NAGRÓD [52 kb]

 

 


Skorzystaj z Formularza Zgłoszeniowego online:

Dane Firmy przystępującej do PROGRAMU:

Dane pracownika Firmy:

  1. Przyjmuję do wiadomości, iż zgodnie z treścią art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych podany przeze mnie dobrowolnie adres e-mail przetwarzany będzie przez Pruszyński Sp. z o.o. z siedzibą w Sokołów, 05-806 Komorów ul. Sokołowska 32b, w celach promocyjnych i marketingowych. Mam prawo dostępu do treści przekazanych danych oraz ich poprawienia.


Szkolenia

Jeśli chcesz otrzymywać newsletter z informacjami o nowościach z wybranych działów biuletynu kliknij przycisk

wyślij